Teknoloji

Kılıçdaroğlu’nun Nokta Atış Reklamları Bu Kez Oyunlara Girdi

RTÜK tarafından engellenen Kızılcık Şerbeti için bas-çek reklam stratejilerini erişime kapatılan Ekşi Sözlük’e verdiği ilandan yürüten Kemal Kılıçdaroğlu’nun kampanyası bu yıl farklı oyunlarda boy göstermeye başladı. zaman.

Seçime sayılı günler kala cumhurbaşkanı adayları ve partilerin reklam kampanyaları her zamankinden daha hızlı ilerliyor.

Adaylar ve partiler farklı reklam stratejileri ve yoğun miting programları ile kendilerini ve vaat ettiklerini seçmene anlatmaya çalışıyorlar.

Kılıçdaroğlu reklamları artık farklı oyunlarda karşımıza çıkıyor.

Özellikle gençlerle ilgili vaatler içeren reklamlar farklı taşınabilir oyunlarda kullanılmaktadır.

Sadece taşınabilir oyunlar değil PC oyunu Trackmania’da da Kemal Kılıçdaroğlu’nun reklamları var.

Bu ilanda ’14 Mayıs’ta sistemi güncelleyin, ilk bilgisayarınızı %50 daha ucuza alın’ sözleri kullanıldı.

Aslında, politikacıların video oyunlarının reklamını yapması yurt dışında yaygın olarak kullanılan bir stratejidir.

Örneğin 2008 seçimlerinde Barack Obama birçok farklı oyunun reklamını yaparak genç seçmenlerden oy istemiştir.

Biraz eğlenceli detaylar verelim. Video oyunlarında CHP reklamlarını ilk kez görmüyoruz.

Yarış oyunu The Crew’da karşımıza çıkan CHP logosu biz oyuncuları şaşırttı. Ancak daha sonra bu reklamın verilme sebebinin kafa karışıklığı olduğu ortaya çıktı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort