Teknoloji

Twitter’ın mavi tik kargaşası, dev havayolunu radikal bir karar almaya itti.

Bazı Avrupa havayolları, Twitter üzerinden müşteri hizmeti vermeyi durdurdu. Bunun nedeni Twitter’ın şartlarını değiştirmesi ve mavi tik karmaşası.

Twitter şartlarını değiştiriyor ,” ifadesi doğrudan Elon Musk’a işaret ediyor. Değerli havayolu şirketleri hava fransaGönderdiği tweet’te, “Twitter şartlarını değiştirdiğinden, doğrudan mesaj müşteri hizmetlerimiz bu ağda kullanılamıyor.”bunun yerine müşterileri web sitesindeki müşteri tabanı sayfasına yönlendirir.

Twitter, müşterilerin markalardan talep ve şikayetleri için kullandıkları değerli bir platform olarak biliniyor. Ancak en son güncellemeler ve Elon Musk’ın kararları markaları bu platformdan uzaklaştırıyor gibi görünüyor. Özellikle, “doğrulanmış hesap” mavi tikHesaplardan “in”lerin çıkarılması ve fiyatlandırılması – Ödeme yapan herkes alabilir – Twitter’da ortalığı karıştırdı. Bu kafa karışıklığı, bir dizi havayolu arasında güvenlik endişelerine yol açmış görünüyor. Birçok şirket sahte hesapların bile para ödeyerek mavi tik alabilmesinden memnun değil. Çünkü artık kimse bir hesabın resmi olup olmadığını anlayamıyor.

Air France, güncellemeleri Twitter profilinde bildirmeye devam edecek. Bir Air France sözcüsü Wall Street Journal’a şunları söyledi: “Şu anda artık bu platformda özel mesajlaşma müşteri hizmetleri sunmuyoruz, ancak ticari ekiplerimiz diğer sosyal ağlar da dahil olmak üzere her zamanki kanallar aracılığıyla hâlâ erişilebilir durumda.”

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu